Klacht Youfone Nederland: Verkeerde simkaart actief

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106627
Gebruiker
Jesper
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben overgestapt van Hi naar Youfone met nummerbehoud. Maar er is met het opsturen van de simkaart iets mis gegaan want ik heb twee keer een simkaart ontvangen. Een simkaart nano (nr. 69543700) is actief maar deze past niet in mijn mobiel. Ik heb de samsung galaxy S5. We hebben al een paar keer naar de klantenservice gebeld om de andere simkaart micro (nr. 55043121) te activeren en ze zeiden dat het opgelost zou worden maar daar is niks van gekomen. Wanneer ik nu probeer te bellen krijg ik de melding "niet aangemeld bij netwerk".

De oplossing

Ik zou graag willen dat jullie de micro simkaart activeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Youfone Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Jesper
    Datum
    Het is eindelijk gelukt. Na al dat gedoe en steeds bellen kan ik eindelijk gebruik maken van mijn nieuwe abonnement.
  2. Auteur
    Jesper
    Datum
    Het is nu gelukt. Maar we hebben slechte ervaring met de klantenservice van youfone.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jesper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?