Klacht Youfone Nederland: Verlenging Internet thuis wel administratief bevestigd, maar niet technisch verwerkt.

Klachtnummer
# 457158
Gebruiker
Floris
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Verlenging Internet thuis wel administratief bevestigd, maar niet technisch verwerkt. Youfone wil niet tegemoetkomen in de oplossing door kosten te compenseren of te voorzien in een verbinding via bijvoorbeeld een simkaart.

Gewenste oplossing

Compensatie voor de gemaakte kosten als gevolg van het plotseling niet meer hebben van een internetverbinding.

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen