Opgelost door Youfone Nederland: Vind slechte service kwa afhandeling!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 314381
Gebruiker
Willem62
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb een thuis ineen pakket,dus tv,internet van You-fone,,ging al vanaf bwgin niet goed,met TV ontvangst,,heb inmiddels 2 e tv kastje,,en vanaf gistern geen Tv ontvangst meer,,,je kunt pas bellen om 9 uur s,morgens,ook dat vind ik vervelende zaak.,,kan zelf niet oplossen pff!

De oplossing

Dat een monteur komt,die opnieuw installeert,,want mij lukt het niet,,ook niet draadloos,alles geprobeerd! Zou wel ook compensatie willen,en misschien weer nw tv kastje ,,de 3e al pfff

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willem62
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze compenseren m,n abbonement vanaf begin van aansluiting tot 27 juli,,maar monteur kosten moet ik wel betalen,terwijl is gezegd dat ik die niet hoefde te betalen,,omdat de monteur niks kon uitrichten ,,kwa universele afstand bediening,,dat mag die niet eens,ook al zou die dat kunnen!! Dus 1 of 2 van klantenservice had die monteur niet mogen sturen daarvoor!!!Dus niet m,n schuld dat die voor niks kwam toch?
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen