Klacht Youfone Nederland: Volstrekt onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 84511
Gebruiker
Koos
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al aan aantal werkdagen de nieuwe simkaart van de telefoon van mijn echtgenote te activeren via 0900-6983663. Dat blijkt een onmogelijke opgave te zijn. Ik bel vanaf mijn eigen mobiele telefoon die keurig bijhoudt hoe lang ik gewacht heb alvorens ik in wanhoop de verbinding verbreek om het een uurtje later weer te proberen. Ik zet hem op de speaker zodat ik met mijn werkzaamheden door kan gaan. Opgeteld heb ik nu 248 minuten gewacht totdat zich eindelijk iemand meldde om de simkaart te activeren. Het is werkelijk een schande dat een dochter van KPN zo ongehoord slecht mijn zijn klanten omgaat!

De oplossing

Heel simpel: de capaciteit van het call centrum drastisch uitbreiden!

4 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Guis,Wij doen ons best om de wachtrij zo kort mogelijk te houden, echter is het erg druk op het moment. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    Koos
    Datum
    Helaas, een volstrekt nietszeggend antwoord!
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Guis,Wij zien dat de simkaart inmiddels is geactiveerd. Indien u nog vragen heeft horen wij het graag.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  4. Auteur
    Koos
    Datum
    Op de klacht dat Youfone volstrekt onbereikbaar is wordt totaal niet ingegaan. Buitengewoon onprofessioneel!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen