Klacht Youfone Nederland: Volstrekt onbereikbaar

Koos

Ik probeer al aan aantal werkdagen de nieuwe simkaart van de telefoon van mijn echtgenote te activeren via 0900-6983663. Dat blijkt een onmogelijke opgave te zijn. Ik bel vanaf mijn eigen mobiele telefoon die keurig bijhoudt hoe lang ik gewacht heb alvorens ik in wanhoop de verbinding verbreek om het een uurtje later weer te proberen. Ik zet hem op de speaker zodat ik met mijn werkzaamheden door kan gaan. Opgeteld heb ik nu 248 minuten gewacht totdat zich eindelijk iemand meldde om de simkaart te activeren. Het is werkelijk een schande dat een dochter van KPN zo ongehoord slecht mijn zijn klanten omgaat!

Heel simpel: de capaciteit van het call centrum drastisch uitbreiden!

Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Guis,Wij doen ons best om de wachtrij zo kort mogelijk te houden, echter is het erg druk op het moment. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Koos
    Helaas, een volstrekt nietszeggend antwoord!
    Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Guis,Wij zien dat de simkaart inmiddels is geactiveerd. Indien u nog vragen heeft horen wij het graag.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Koos
    Op de klacht dat Youfone volstrekt onbereikbaar is wordt totaal niet ingegaan. Buitengewoon onprofessioneel!

Koos

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?