Klacht Youfone Nederland: Voor telefoon aanzetten 60 euro rekening aan internet op vakantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348649
Gebruiker
Zorgspecialist
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben in augustus op Kaapverdië aangekomen en schakel mijn telefoon aan. Op dat moment schakel ik gelijk mijn internet uit. Ik krijg een melding dat ik voor 60 euro verbruikt heb aan internet. Waneer ik hierover bel, geven ze aan dat ik 90 sec contact heb gehad met internet en dat deze kosten dus terecht zijn. Ze zien dat er niet gesurfd is op het internet, maar verbinding voor het land gemaakt was. Toch worden deze kosten als redelijk beschouwd en moeten betaald worden.

De oplossing

Dat ze hier een tegemoetkoming in maken of aangeven dat dit niet bekostigd hoeft te worden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zorgspecialist
Datum
Uiteindelijke oplossing
In de toekomst kun je vooraf het internet uitzetten.Dit kan telefonisch of per mail. Wanneer je een abonnement bij Youfone afsluit, vermelden ze dit er niet bij. Pas wanneer je gaat bellen krijg je dit te horen. Een goede service is om mensen vooraf hiervan op de hoogte te stellen i.p.v. met een "oplossing" voor de toekomst te komen wanneer er problemen zijn. Dit is geen oplossing voor de paar seconde internetverbinding die gemaakt is en welke heeft gezorgd voor hoge kosten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen