Klacht Youfone Nederland: Waardeloos we zijn echt ten einde raad zijn boven de 70 en hebben niet meer het vermogen het zelf go

Quellhorst2

Sinds 1-11 alles in een van Youfone tot op dit moment nog steeds geen goed signaal op mijn televisie . Ook als een paar dagen de telefoon niet is gebruikt wekt hij niet meer zonder te recette.Eigenlijk is onze tv constant bezig met signaal te laden als je wisselt van zender . Bij deze klacht zijn er nog verschillende ander problemen . Op de dag van aansluiting ( twee keer andere datum ) waren er voor de monteur geen codes beschikbaar en moest hij een half uur wachten voor hij antwoord kreeg. Ook zitten we al vanaf 1-11 te wachten op 5 extra zenders die we na 100 verschillende smoezen nog steeds niet hebben. Dit heeft er toe geleid tot we allemaal nieuwe kabels hebben gekocht en zelfs een nieuwe tv. Nu zitten we al een periode zonder wifi signaal en is daar volgens Youfone niets aan te doen. Werkelijk enkele malen per week met Youfone contact maar heeft geen resultaat opgeleverd

Ik wil dat Youfone een monteur stuurt om de oorzaak van het probleem te achter halen. Toen de monteur het had aangesloten is hij vertrokken zonder te kijken of het goed werkte . Als dit door Youfone niet verholpen kan worden wil ik ontbinding van het contract.

Quellhorst2
Bij Youfone kunnen ze mijn mail en de verstuurde mail van hierboven van Quinn niet terug vinden.Weer 11 minuten aan de lijn gehangen voor niets.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?