Klacht Youfone Nederland: Wakker worden met torenhoge rekening zonder toelichting/waarschuwing

Beginnietaanyoufone

Op zondag 8 maart werd ik wakker en zag ik dat mijn internet afgesloten was. Nadat ik via WIFI inlogde op YOUFONE zag ik dat ik uit het niets 100 euro aan kosten had zonder dat ik iets gedaan had. Volgens hun had ik ’s nachts in 10 minuten tijd ineens heel mijn data + 1 GB extra verbruikt. Ze kunnen mij niet vertellen waarom want ze verschuilen zich achter de privacywet.

Opsomming wat voor oplichters ze bij YOUFONE zijn:
- Sim only 6 GB kost 12 euro. 1 GB buiten bundel 100 euro. Absurde verhouding.
- Geen waarschuwings sms op 80% belbundel.
- Data plafond pas op 100 euro aan extra kosten en niet standaard op 0 euro.
- Geen informatie over plotselinge torenhoge rekening, kortom betalen en zoek het maar uit.

Coulance doet Youfone niet aan.

Een crimineel doet vaak nog meer moeite om geld te stelen.

- Creditnota voor de extra kosten
- Het gezonde verstand om dataplafond standaard voor klanten in te stellen op 0 euro en niet pas bij 100 euro aan extra kosten. Er is geen klant die geconfronteerd wil worden met extra kosten
- Standaard waarschuwingsgebruik voor klanten

Laatste had bij mij geen nut aangezien volgens YOUFONE het toch allemaal in 10 minuten tijd is gebeurd terwijl ik sliep.

Beginnietaanyoufone
Geen oplossing aangeboden. Mijn bundel is volgens YOUFONE 's nachts helemaal leeggetrokken toen ik sliep. Geen informatie waaraan en een dikke onvoorstelbare rekening van 100 euro voor 1 GB terwijl ik een sim only van 12 euro voor 6 GB heb. Als ze een beetje menselijk waren hadden ze die 1 GB weggestreept en mij dus geen absurde rekening gegeven voor iets waarvan ik niet eens waaraan ik het te danken heb. Blijft ook zo dat er niet ingegaan wordt dat ze data en bel plafond gewoon standaard op 0 euro moeten zetten en niet standaard op 100 euro.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?