Klacht Youfone Nederland: weer ongevraagde verhoging abonnement

Simon

Vorige klacht is niet opgelost. Mijn abonnement is weer ongevraagd verhoogd.
Het is van 250 min bellen/sms verhoogd naar onbeperkt bellen/sms en mijn contractdatum staat niet goed. Staat op 01-06-2014 en dat moet zijn 03-02-2014.
Het gevolg is hogere kosten voor mijn abonnement.
Heb via mail het probleem weer uitgelegd, en ze zouden het doorgeven aan de technische afdeling. Hierop hoorde ik niks. Gebeld met youfone dat het nog niet goed was en ze zouden het weer doorgeven. Dit is inmiddels anderhalve week geleden en weer hoor ik niks.

Ik wil graag dat het abonnement weer op 250 min bellen/sms staat en dat mijn contractdatum op 03-02-2014 komt te staan. De lopende kosten graag ook weer goed komt te staan. En dat ik de teveel betaalde kosten weer terug krijg.

Youfone Nederland
    Geachte heer de Ruiter,Wat vervelend dat het nog niet is opgelost, onze excuses hiervoor. Wij zien dat er een nieuwe mail van u is binnen gekomen op 2-9-2014 en dat deze nu in behandeling is bij de technische afdeling. U ontvangt hierop zo spoedig mogelijk bericht.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Er zijn 2 dingen nog niet aangepast
    1- internetabonnement staat er niet bij
    2-de lopende kosten zijn nog niet aangepast
    voor het bellen staan er nog steeds 2 verschillende abonnementen in, de onbeperkte moet er nog uit.
    Volgens mij is het daarom de vorige keer ook mis gegaan.
    Gr. Simon de Ruiter
    Youfone Nederland
    Geachte heer de Ruiter,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en dit doorgezet naar de technische afdeling. Wanneer het is aangepast ontvangt u van ons bericht.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Simon
    Het lijkt nu allemaal goed te staan, alleen het geld moet nog teruggestort worden. Ik houd het goed in de gaten .Al met al heeft het te lang geduurd.
    Gr Simon

Simon

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?