Klacht Youfone Nederland: Weigeren opzegging maar leveren ook geen glasvezel.

Klachtnummer
# 504551
Gebruiker
Gebruiker1577614128
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb twee maanden geleden glasvezel aangevraagd. Na ‘levering’ bleek er geen aansluiting te zijn en kunnen ze niets voor me doen. Er is geen informatie voorziening over wanneer het wel geleverd wordt. Ik daarom besloten te cancellen zodat ik voor een alternatief kan kiezen maar volgens youfone kan dit niet.

Gewenste oplossing

Excuses en abbonoment wordt opgezegd.

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen