Klacht Youfone Nederland: Wifi aan en toch €75 buiten je bundel

Ikke- 3

Mijn zoon is net 14 dagen klant bij Youfone en volgens hun nu al € 75 buiten zijn bundel geweest, terwijl hier in huis gewoon WiFi aan staat. Kreeg heel laat bericht dat hij op 80% zat, veel later(te laat, s'nachts na 2 uur) de melding dat de databundel is geblokkeerd door hoge kosten. Toen was de telefoon al uren uit.
Ze reageren nog niet op de mail. Als je een plafond in wil stellen moet je hiervoor extra betalen, wat ik niet logisch vind.
Bij een vorige provider kreeg hij een melding bij 80 en 100% dus had hij hier nu ook op gerekend mocht het mis gaan.
Maar thuis met de WIFI aan zit je toch niet in je DATA.

Graag uitleg hoe dit kan en €75 retour.
Wie stuurt er nu uren later nog een berichtje??? over het data verbruik, terwijl de wifi aanstaat.

Ikke- 3
Er is NIKS aangeboden.. terwijl anderen €30 vergoeding krijgen aangeboden. Hoezo eigen schuld en gewoon betalen.. De Wifi staat hier gewoon aan. Dataplafond instellen kost extra geld, waardeloos natuurlijk. En niet reageren op de mail is ook niet klantvriendelijk. Hier krijgen ook geen reactie weer op (zie boven)..

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?