Klacht Youfone Nederland: Wifi aan en toch €75 buiten je bundel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447572
Gebruiker
Ikke- 3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon is net 14 dagen klant bij Youfone en volgens hun nu al € 75 buiten zijn bundel geweest, terwijl hier in huis gewoon WiFi aan staat. Kreeg heel laat bericht dat hij op 80% zat, veel later(te laat, s'nachts na 2 uur) de melding dat de databundel is geblokkeerd door hoge kosten. Toen was de telefoon al uren uit.
Ze reageren nog niet op de mail. Als je een plafond in wil stellen moet je hiervoor extra betalen, wat ik niet logisch vind.
Bij een vorige provider kreeg hij een melding bij 80 en 100% dus had hij hier nu ook op gerekend mocht het mis gaan.
Maar thuis met de WIFI aan zit je toch niet in je DATA.

De oplossing

Graag uitleg hoe dit kan en €75 retour.
Wie stuurt er nu uren later nog een berichtje??? over het data verbruik, terwijl de wifi aanstaat.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ikke- 3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is NIKS aangeboden.. terwijl anderen €30 vergoeding krijgen aangeboden. Hoezo eigen schuld en gewoon betalen.. De Wifi staat hier gewoon aan. Dataplafond instellen kost extra geld, waardeloos natuurlijk. En niet reageren op de mail is ook niet klantvriendelijk. Hier krijgen ook geen reactie weer op (zie boven)..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen