Opgelost door Youfone Nederland: Wijziging bestelling, voor activatie simkaart alleen mogelijk tegen hogere kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 179217
Gebruiker
Margriet
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 04-07-2016 is bestelling geplaatst voor een abonnement voor 250min voor 4 euro. i.v.m opzegtermijn oude provider gaat het abonnement en activatie pas op 04-08-2016.
Omdat ik een nieuwe nieuwe telefoon heb gekregen wil ik graag mijn bestelling aanpassen en wijzigen in het bundeltje wat wordt aangeboden voor 9.50 euro. dit bundeltje bestaat uit 250 belmin. en 1000Mb data. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik alleen het datapakket los kon bestellen en zodoende voor het geheel 11 euro moet betalen, en dit terwijl de activatie van de simkaart nog niet eens heeft plaats gevonden. Wel werd er een email gestuurd waarin stond dat mijn abonnement was aangepast en zou ingaan op 01-08-2016, wat onmogelijk is want zoals gezegd vind de activatie pas op 04-08-2016 plaats. Ik vind dit optreden van Youfone bedroevend en ben dan ook hevig teleurgesteld. Ik hoop dan ook dat er iemand is bij Youfone die dit naar tevredenheid kan oplossen.

Gewenste oplossing

ik wil graag de aangeboden bundel van 250min/sms en 1000Mb voor de prijs van 9.50 euro.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Peters,

    Bedankt voor uw bericht.

    Dat is vervelend om te horen.
    Wij hebben overlegd met de desbetreffende afdeling. Wij zullen u vandaag een mail sturen met een mogelijke oplossing. Wij willen u vragen om op deze mail een reactie te geven.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  2. Auteur
    Margriet
    Datum
    De klacht is naar tevredenheid opgelost, en Youfone geeft alsnog per ingangsdatum van het abonnement 05-08-2016 de door mij gevraagde bundelkorting.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen