Klacht Youfone Nederland: Youfone, dit gaat je klanten kosten: "Let op: Het bel- en dataplafond is niet van toepassing in EU"
Details
De klacht
Sinds geruime tijd tevreden Youfone klant. Dit omdat ik kosten prima onder controle heb dankzij het bel- en dataplafond. Op www.bellen.com zie je veel klachten over Youfone: Spookrekeningen van honderden euro's. Helaas is dit maar al te vaak omdat mensen het plafond niet of te laat aanzetten. Maar als je plafond aangezet heb is dit een prima provider. Maar.......nu lees ik op de website van Youfone: "Let op: Het bel- en dataplafond is niet van toepassing in de EU".
Maar dat is lekker! Dat wordt een vette spookrekening na de zomervakantie als per ongeluk 16x iTunes wordt gedownload ten gevolge van een technische fout. Kom je thuis ligt er een rekening van honderden Euro's op de deurmat. Youfone, dit kan echt niet! Dit kost je massa's (potentiele) klanten. Voordelig EU tarief, m'n neus, geld binnen hengelen middels deze schandalige achterdeur. Mijn advies: per direct aanpassen. Bel- en dataplafond is OOK van toepassing in de EU. En s.v.p. geen slap excuus dat dat technisch niet mogelijk is.
De oplossing
Bel- en dataplafond is OOK van toepassing in de EU.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.