Klacht Youfone Nederland: Youfone blijft maar falen

wezzel

Onlangs de overeenkomst per 12 oktober ontbonden wegens wanprestatie. Aanvankelijk betwistte Youfone de ontbinding, maar is onlangs tot de conclusie gekomen dat de ontbinding terecht is.
Wel is onlangs een heel maandbedrag afgeschreven i.p.v. een afschrijving over de periode van 1 tot en met 11 oktober. Dit bedrag heb ik gestorneerd. Ook heb ik gevraagd om een correcte factuur. Uiteindelijk heb ik alleen een betaalknop gekregen met het verzoek om ruim 20 euro over te maken. Een factuur ontbreekt.
Desgevraagd weigert Youfone een factuur te sturen (in strijd met de wet en hun eigen algemene voorwaarden), zodat ik de berekening kan controleren. Mijns inziens is het bedrag van ruim 20 euro onjuist. Immers. 11/31 maandbedrag van 42,45 is iets meer dan 15 euro (en dan moet er ook nog een bedrag voor een storingsvergoeding af). Youfone zegt echter geen factuur te kunnen toesturen. Wel heb ik een mail ontvangen, maar daar is werkelijk geen touw aan vast te knopen, nog daargelaten dat daarin weer een ander bedrag genoemd wordt dan bij de betaalknop.

Overigens heb ik, ondanks vele malen vragen en diverse toezeggingen van o.a. medewerkster Gina, nog geen verzendlabel of antwoordadres ontvangen om de apparatuur terug te zenden. Heeft Youfone afstand gedaan van deze goederen?

- Youfone stuurt een correcte factuur zodat ik het bedrag kan controleren. Zo niet, dan weigert Youfone medewerking te verlenen aan mijn betaling, zodat ik niet meer gehouden ben te betalen.
- Youfone stuurt een verzendlabel of antwoordnummer om de apparatuur te retourneren. Zo niet, dan moet Youfone geacht worden afstand te hebben gedaan van de goederen.

wezzel
    Tot op heden geen reactie van Youfone.

wezzel
HILARISCH! Youfone heeft inmiddels een nietszeggende reactie gestuurd en blijft dus -in strijd met wet en hun eigen algemene voorwaarden- weigeren een factuur te sturen. Ook komt er dus kennelijk geen verzendlabel om de apparatuur te retourneren. Helaas kan ik dan ook de rekening niet betalen en de apparatuur niet retourneren.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?