Klacht Youfone Nederland: Youfone dreigde met aangifte nadat ik online consumenten wilde waarshuwen tegen dit bedrijf

# 32006
ron7788

Youfone heeft mijn 2 jarig contract na 7 maanden zonder afkoopsom op mijn verzoek stop gezet.
Ik heb alle bewijsstukken aangaande deze klacht tegen Youfone bewaard, waarin ik Youfone aangaf dat hun pagina lopende kosten (bel status) wel een week achter kan lopen.
Echter op de pagina zelf staat ''pagina wordt om de 24 uur ververst''
Volgens mijn jurist is dit misleidend van Youfone.
Nadat ik de email van de ontbinding van mijn Youfone contract online had gezet om anderen te waarschuwen voor Youfone, met de namen van de Youfone medewerker doorgestreept, kreeg ik een email van Youfone dat ze een melding hadden gemaakt bij de politie.
Dit terwijl ik andere consumenten wilde waarschuwen voor Youfone.
Youfone kwam vorig jaar september niet voor niks in een uitzending van Tros Radar na ''oplichting'' van vele mensen,
Zie de beschrijving, kun je dit nog fouten noemen Youfone??
Begin niet aan Youfone!

Youfone moet over de brug komen.
De laatste maand van mijn na 7 maanden ontbonden Youfone contract kon ik niet meer inloggen op de Youfone website en ik heb nooit een factuur ontvangen.
Wel ontving ik van Youfone ''blind'' een rekening van 150 euro, is dat normaal Youfone?

Youfone Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ron7788
    Malafide bedrijf. Zie ook de uitzending van Tros Radar over Youfone.
    ron7788
    Malafide bedrijf. Zie ook de uitzending van Tros Radar over Youfone.

ron7788

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?