Klacht Youfone Nederland: Youfone geen tranparantie, ''blind factureren'' zeer veel online klachten over Youfone

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 67424
Gebruiker
ron7788
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Mij is het gelukt om mijn 2 jarig Youfone contract na juridische druk zeer snel stop te zetten.
Als ''toetje'' kreeg ik mijn laatste factuur ''blind'' afgeboekt zonder factuur, tevens kon ik niet meer inloggen in ''mijn online Youfone omgeving.'' Dat laatste is strafbaar.

Ik denk dat de mensen met klachten over dit bedrijf samen een procedure moeten starten, wellicht met behulp van de consumentenbond.
Tevens kunnen we met zijn allen gaan praten in Rotterdam met de medewerkers van Youfone.
Overigens vertelde Consuwijzer mij dat er ''pieksignalen'' zijn betreft het aantal online klachten op Internet betreft Youfone.
Op klacht.nl worden klachten gewoon als ''opgelost'' weg gezet, die website lijkt er meer voor de bedrijven te zijn. Hier is dat niet mogelijk, zodoende de zeer slechte score van youfone op deze website.
Hun webcare team is overigens hyperactief, op vrijwel elke klachtensite, dat moet ook wel anders ''vallen ze zo door de mand'' onvoorstelbaar.

De oplossing

Geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Youfone Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    ron7788
    Datum
    Het wordt tijd voor een nieuwe uitzending van Tros Radar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ron7788
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?