Klacht Youfone Nederland: Youfone geen tranparantie, ''blind factureren'' zeer veel online klachten over Youfone

ron7788

Mij is het gelukt om mijn 2 jarig Youfone contract na juridische druk zeer snel stop te zetten.
Als ''toetje'' kreeg ik mijn laatste factuur ''blind'' afgeboekt zonder factuur, tevens kon ik niet meer inloggen in ''mijn online Youfone omgeving.'' Dat laatste is strafbaar.

Ik denk dat de mensen met klachten over dit bedrijf samen een procedure moeten starten, wellicht met behulp van de consumentenbond.
Tevens kunnen we met zijn allen gaan praten in Rotterdam met de medewerkers van Youfone.
Overigens vertelde Consuwijzer mij dat er ''pieksignalen'' zijn betreft het aantal online klachten op Internet betreft Youfone.
Op klacht.nl worden klachten gewoon als ''opgelost'' weg gezet, die website lijkt er meer voor de bedrijven te zijn. Hier is dat niet mogelijk, zodoende de zeer slechte score van youfone op deze website.
Hun webcare team is overigens hyperactief, op vrijwel elke klachtensite, dat moet ook wel anders ''vallen ze zo door de mand'' onvoorstelbaar.

Geld retour

Youfone Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ron7788
    Het wordt tijd voor een nieuwe uitzending van Tros Radar.

ron7788

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?