Klacht Youfone Nederland: Youfone Nederland moet accepteren dat ik geen geld heb om het resterende abonnement uit te kopen !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 426149
Gebruiker
A M J Heuvelmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Youfone Nederland is nog steeds hartstikke eigenwijs! Ze denken daar alleen maar aan de centen. Voor de uitkoop van het abonnement moet ik dat INEENS betalen bij hun! Maar zoveel geld heb ik niet youfone! Snap dat nou eens! De factuur van maart MOETEN jullie zodoende op maken zodat ik per 16-3-2020 kan overstappen naar een veel betere provider dan jullie!

De oplossing

De Consumentenbond kan ook contact opnemen met Youfone Nederland en dan erbij zeggen dat deze klant geen explosieve stijging van de factuur kan betalen alsmede de rest van het lopende abonnement. Bij een vorige provider mocht ik toen ook kosteloos over switchen van XS4ALL naar Telfort was dat toen. No problem. Zo ook moet Youfone Nederland dat doen. Het telefoon nummer van Youfone is 088-2229222

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A M J Heuvelmans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Youfone Nederland blijft star! Ze MOETEN nou eens water bij de wijn doen. De factuur van maart MOETEN ze berekenen tot aan 16-3.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?