Klacht Youfone Nederland: Youfone negeert klachten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 515620
Gebruiker
KJ
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn klacht is het niet bereikbaar zijn van Youfone. Na ongeveer een uur in de wacht wordt de verbinding verbroken en ook op mails wordt niet gereageerd.
Ik probeer al 5 maand gehoord te worden omdat mijn tv en internet niet naar behoren werken.

Gewenste oplossing

Ik wil of een correcte oplossing en dat youfone mij belt of een monteur stuurt aangezien ik telefonisch al 5 maand geen contact krijg. Of ontbinding van het jaarcontract en teruggave van het reeds betaalde abonnementsgeld omdat ik geen kijkgenot heb ervaren.
Geboden oplossing
Dit is het standaard antwoord wat ik krijg na een klacht. Per mail geen reactie en ik krijg serieus niemand aan de lijn. Daarom het verzoek nogmaals om mij te bellen zodat het probleem na 5 maand eindelijk opgelost kan worden. Als Youfone de tijd heeft om online op klachten te reageren dan kan er ook best even persoonlijk contact gelegd worden met de klant.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen