Klacht Youfone Nederland: YouFone reageert niet op berichten

T.Verhoeven

Bij YouFone heb ik nu al een paar jaar een sim-only abonnement. Altijd super tevreden geweest dus toen ik kon overstappen voor vast internet heb ik dit ook naar hun verhuist. Omdat ik al klant was zou ik volgens de klantenservice de aansluitkosten van €15,- niet hoeven te betalen. Bij het afrekenen werden deze er toch bijgeteld. Ik ben hierin een beetje naïef geweest maar ik dacht dat dit dan wel gecorrigeerd zou worden op de volgende factuur. Dat het in mindering werd gebracht van het abonnementsgeld of iets dergelijks. Nu zijn er al meerdere betalingen geweest maar heb ik die €15,- nog niet teruggezien. Graag hoor ik waarom dit nog niet is gebeurd.

Daarnaast heb ik ook voor mijn moeder een abonnement afgesloten voor vast internet + televisie. Zij woont in een verzorgingstehuis maar heeft wel een eigen YouFone account en abonnement wat ik met haar heb aangevraagd. Toen het modem en het tv kastje binnen kwam deed deze het niet. Via de mail konden ze geen hulp bieden maar ik moest bellen. Aangezien ik fulltime werk heb ik dit wat later op de dag geprobeerd, maar verschillende dagen werd er gewoon niet meer opgenomen (vanaf +/- 16.45). Eindelijk kreeg ik iemand aan de lijn. Deze persoon stelde zich voor met de naam Rinaldo. Hij constateerde dat het modem defect was en zou een nieuwe toesturen. Dit was op 18 juli. Dagen gingen voorbij en mijn moeder had nog steeds geen nieuw modem. Ondertussen had ik zelf verder maar geprobeerd het op te lossen en het bleek aan de adapter te liggen, deze was dus defect en niet het modem. Dit heb ik laten weten op 4 augustus als antwoord op het mailtje dat Rinaldo mij stuurde. Tevens ook de vraag bij wie ik moest zijn om compensatie aan te vragen want mijn moeder heeft dus een maand lang geen tv en internet gehad! Nu zitten we in september en ik heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen, ook niet na een herinneringsmail. Vandaar dat ik deze klacht nu online plaats in de hoop dat het opgepakt wordt en er eindelijk een oplossing komt. Enne YouFone, laat dat modem nu maar zitten hé, dat heb ik zelf al op moeten lossen.

Ik wil mijn €15,- aanmeldkosten terug en compensatie voor een maand geen internet en TV.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?