Opgelost door Youfone Nederland: Youfone sluit telkens mijn klacht hier, zonder dat er een oplossing is!!!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 391238
Gebruiker
Herman
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Youfone is telkens heel snel met het afsluiten van mijn klacht hier op Klachtenkompas, terwijl men niet eens weet of en hoe mijn klacht is opgelost! In dit geval niet, want er heeft nog steeds geen contact plaatsgevonden... Youfone: U doet extra uw best, gewoon omdat u het leuk vindt? Volstrekt belachelijke slogan!

Belt u mij de 20ste na 14.00 uur, dat is wel het minste wat u kunt doen. En niet deze klacht afsluiten! Dat kan ik zelf ook wel!!!

De oplossing

Bel me op en laat mijn klacht hier gewoon staan... Is wel zo volwassen...

5 reacties

  1. Auteur
    Herman
    Datum
    Gisteren de 20ste maar liefst 2 uur gewacht, geen enkele reactie van Youfone...
  2. Auteur
    Herman
    Datum
    Youfone: U kunt geen terugbel-afspraak regelen? Toevallig ben ik vanmorgen gebeld door ene Ravi, helaas kon ik niet opnemen. Ik heb al verschillende keren een tijd doorgegeven, maar als men dan toch wederom eerder belt, wordt het moeilijk... De reden, dat ik hier op Klachtenkompas telkens mijn klacht wereldkundig maak, is dat ik al weken van uw klantenservice niets hoorde!
    Ik heb mijn klacht al verschillende keren opnieuw ingediend, bij u, maar ik hoorde helemaal niets!!! Verder zijn jullie telefonisch heel slecht te bereiken en dan kost het mij ook nog eens veel geld... Als jullie mijn klacht hier op Klachtenkompas weer sluiten zonder oplossing, dien ik deze gewoon hier weer in... Ik zal de Consumentenbond ook over mijn bevindingen met jullie informeren. Dit ook ter informatie...
  3. Auteur
    Herman
    Datum
    Gisteren zou ik om 13.30 uur gebeld worden door ene Ravi, uren zitten wachten, niets gehoord... Wat een wederom schandalige behandeling door u van een betalende klant!!!

    Mijn klachten hadden een maand geleden al behandeld kunnen worden, nu wordt het van kwaad tot erger... Zeer dom deze handelswijze, want het kost jullie alleen maar klanten........... Wanneer worden mijn klachten nu eens ..daadwerkelijk.. behandeld?!?
  4. Auteur
    Herman
    Datum
    Bericht van ene Ravi op 25-9 j.l.: Helaas is het mij niet gelukt om je vandaag te bellen, ik zal op 27-9 rond 13.30 proberen te bellen. Kan je me wel alvast aangeven wat er nu niet goed loopt bij jou?

    Nogmaals: Vervolgens hoor ik dus weer helemaal niets, Roos.., dit zijn allemaal loze beloften en ondermijnen jullie geloofwaardigheid zeer!
  5. Auteur
    Herman
    Datum
    Jaaa, eindelijk ben ik gebeld door Youfone... Alles is besproken en ik heb meerdere malen excuses gekregen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Herman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het heeft wel erg lang geduurd, maar het is eindelijk opgelost...
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen