Klacht Youfone Nederland: Youfone stuurt onnodige rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455871
Gebruiker
Hagenberg1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had en sim- only abonnement aangeschaft voor privé gebruik .
Bij het testen van de internet snelheid bleek dat deze erg laag was .
Ik heb toen direct het abonnement opgezegd ; binnen de wettelijke termijn van 14 dagen .
Toch heeft Youfone een rekening gestuurd .
Ik ben niet van dit soort praktijken gediend .
Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij hebben beloofd dit in orde te maken .
Ik heb al eerder problemen ondervonden met telecom bedrijven en vind dat zij er een zooitje van maken en arrogant te werk gaan .
Het feit dat er zo onduidelijk word gedaan over de internet snelheid van de mobiele telefonie zegt genoeg !.
Ik hoop dat de Consumentenbond eens een grafiek publiceert met daarin de echte ,en reële internet snelheden van de providers ; en de daarbij behorende kosten .

De oplossing

Ik heb inmiddels contact gehad met Youfone en zij hebben beloofd het probleem op te lossen .
Ik hoop dat ze hun afspraak nakomen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hagenberg1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ondanks het feit dat ik binnen twee weken het simonly abonnement heb opgezegd heeft dit bedrijf weer een rekening gestuurd . Ik heb hier op de gepaste wijze gereageerd. Als er geen rekening word gestuurd en het bedrijf contact met mij opneemt om uit te leggen wat de oorzaak is van dit gedoe ben ik tevreden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen