Klacht Youfone Nederland: Youfone stuurt onnodige rekening

Hagenberg1

Ik had en sim- only abonnement aangeschaft voor privé gebruik .
Bij het testen van de internet snelheid bleek dat deze erg laag was .
Ik heb toen direct het abonnement opgezegd ; binnen de wettelijke termijn van 14 dagen .
Toch heeft Youfone een rekening gestuurd .
Ik ben niet van dit soort praktijken gediend .
Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij hebben beloofd dit in orde te maken .
Ik heb al eerder problemen ondervonden met telecom bedrijven en vind dat zij er een zooitje van maken en arrogant te werk gaan .
Het feit dat er zo onduidelijk word gedaan over de internet snelheid van de mobiele telefonie zegt genoeg !.
Ik hoop dat de Consumentenbond eens een grafiek publiceert met daarin de echte ,en reële internet snelheden van de providers ; en de daarbij behorende kosten .

Ik heb inmiddels contact gehad met Youfone en zij hebben beloofd het probleem op te lossen .
Ik hoop dat ze hun afspraak nakomen

Hagenberg1
Ondanks het feit dat ik binnen twee weken het simonly abonnement heb opgezegd heeft dit bedrijf weer een rekening gestuurd . Ik heb hier op de gepaste wijze gereageerd. Als er geen rekening word gestuurd en het bedrijf contact met mij opneemt om uit te leggen wat de oorzaak is van dit gedoe ben ik tevreden

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?