Klacht Youfone Nederland: Youfone weigert te betalen, loopt al 7 maanden

Daniel

Sinds december probeer ik nu mijn teveel betaalde geld terug te krijgen. Na veel gesprekken, tickets via web van Youfone, eerdere klacht via klachtenkompas is deze klacht nog steeds niet opgelost. De vorige maand heb ik drie dagen achterelkaar aan de telefoon gehangen toen bleek het eindelijk door te dringen. En stond het bedrag wat ik te veel betaald had eindelijk op mijn factuur. Maar deze factuur is nooit betaald (factuur nummer 3157884) en nu kreeg ik gisteren de factuur van deze maand in mijn mailbox. Ook daar stond het bedrag op maar heb tot dit moment nog niks gezien. Verder heb ik gisteren 19 juni gebeld met direct pay, zij konden mij gegevens of facturen niet vinden. Gisteren heb ik ook meerdere keren gebeld naar Youfone zelf en heb daar ongeveer een half uur totaal in de wachtrij gestaan en niemand gesproken. Vandaag heb ik weer totaal meer als een half uur in de wachtgestaan zonder dat er opgenomen werd. Dus nu ruim 7 maanden later heb ik nog steeds mijn geld niet terug.

Direct terugstorten van bedrag. a 145,- plus gemiste rente. Dus niet over een maand, of beloven dat het volgende maand wordt gedaan. Gewoon per direct.

Youfone Nederland
    Geachte heer Schouten,Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij doen op dit moment navraag naar de status van uw creditering. Zodra er iets bekend is ontvangt u direct van ons bericht.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.met vriendelijke groet,Team Youfone
    Daniel
    inmiddels heeft een medewerker van youfone belooft om mij op de hoogte te houden, net als de vorige keren. Maar nog steeds niks gehoord. Net als de vorige keren, er wordt veel beloofd maar niks waargemaakt. En het geld regelen, daar blijkt Youfone niet toe in staat.
    Youfone Nederland
    Geachte heer Schouten,Het spijt ons te horen dat u nog geen bericht heeft ontvangen. Wij zullen er zorg voor dragen dat u vandaag een e-mail ontvangt met een update.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?