Klacht Youfone Nederland: Zeer (onmogelijk)slecht bereikbaar

Klachtnummer
# 522864
Gebruiker
Messi79
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 dagen proberen iemand van klantenservice aan de telefoon te krijgen elke x na -+60 minuten wordt de verbinding verbroken.Onmogelijk om ze te bereiken ook via de chat geprobeerd na een paar standaard vragen wordt je niet meer beantwoord. Vraag mij echt af wat voor bv. dit is ?! Ik ga meteen weer opzeggen.

De oplossing

Dat ik zsm weer mijn abonnement opzeg

0 reacties

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen