Klacht Youfone Nederland: Zeer hoge kosten..!

Klachtnummer
# 368706
Gebruiker
Barbara
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zeer slechte provider..!
Eerste 2 maanden ging alles goed met mijn data bundel.
2 maanden erna achter elkaar rekeningen gehad van over de €90.
Vervolgens was mijn nieuwe maand ingegaan en na nog geen 2 weken kreeg ik een bericht dat mijn data geblokkeerd is omdat ik op de €105,70 zat buiten mijn bundel.
Klantenservice gebeld en die helpen je er echt niet mee verder, alles is je eigen schuld en ze laten je niet uitpraten..!
Het raarste is dat ik 9 van de 10 keer altijd op WiFi zit, de antwoord van de klantenservice is vervolgens dat de WiFi er dan wel uit zal liggen..
Heel raar als iedereen WiFi heeft behalve ik op meerdere plekken..!
Ik heb nog nooit zo een slecht provider en klantenservice meegemaakt..!
Momenteel dataplafond aangezet en eens kijken hoe het verder gaat, momenteel nieuwe bundels ivm nieuwe maand maar kan alsnog mijn internet niet gebruiken, heeeeeeel raar..!

Gewenste oplossing

.

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen