Klacht Youfone Nederland: zeer slechte servige

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282433
Gebruiker
A. Zijlstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 oktober alles in een pakket besteld met monteur aan huis voor €60,-
monteur was op 27-11 besteld ;tot op heden geen monteur.
om 9.00 en 11.30 gebeld met youfone betreffende wanneer komt monteur.
kunnen het mij niet zeggen en mogen niet bellen naar monteur, naar chef gevraagd, wil mij niet te woord staan.
ik zit de hele dag aan huis gebonden.
komt de monteur vandaag nog/ morgen/ overmorgen/ helemaal niet ?
vandaag loopt mij ziggo contract af!!!!
dus geen tv en internet verbindingen meer.

De oplossing

mij bellen betreffende duidelijkheid

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Zijlstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik hoop op een werkend alles in een pakket. nog steeds niet; geen TV, geen vaste lijn bellen; op de tablet een onduidelijk/vaag beeld. Dit alles duurt al meer als een week.Ik ben al 10 uren bellen verder. ik wil graag terug naar Ziggo!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?