Klacht Youfone Nederland: Zo ineens hoge rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475877
Gebruiker
Cor#123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We krijgen opeens na 1 jaar een rekening van 86,30 voor de afgelopen maand, omdat we 684 mb boven de bundel zitten. Afgelopen jaar alleen maar 8,50 betaald voor het abonnement. Dus dat kan toch niet zomaar. Heb geschat met Youfone, die zegt er niets aan te kunnen doen

De oplossing

Tegemoetkoming voor de hoge rekening

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cor#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is geen oplossing, Het feit blijft dat mijn dochter voor 700 mb buiten de bundel € 78 euro betaald. Dat staat in geen verhouding met het abonnement. Dus advies voor iedereen. GA NIET NAAR YOUFONE
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen