Klacht Youfone Nederland: Zorg dat mijn dataplafond op 16gb komt te staan

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 459243
Gebruiker
arie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een databunde van 16gb en bij 10 gb gaat mijn dataplafond aan, dus heb ik geen internet 4x gebeld heeeel lang gewacht en nu 4 dagen verder nog niet opgelost chatten heeft geen zin na 20 minuten nog geen antwoord heb net weer 30 minuten in de wacht gestaan

De oplossing

Snel Oplossen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
arie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sven, het lijkt mij beter dat je mij belt ik kom er bij jullie niet doorheen. zowel telefonisch niet als via de chat, als je kijkt naar vorige maand dan zie je dat ik 10gb hebt gebruikt van mijn 16gb abbo omdat het dataplafond schijnbaar op 10 gb staat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?