Klacht YouMobile.nl: Spontane barst in het scherm

Klachtnummer
# 134768
Gebruiker
LJKroon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 oktober 2015 kreeg ik mijn telefoon terug van YouMobile nadat zij een nieuw scherm voor mij op de telefoon hadden gezet. Na twaalf dagen zit er een barst in mijn scherm waarmee ik naar de winkel ga. Hier wordt ik geholpen door een jonge man die aangeeft dat het gaat om een spontane barst in het scherm waar ik niks aan kan doen. Hij vertelt dat hij dit kan zien aangezien de barst op dat moment nergens de randen raakt en er ook geen put of iets dergelijks in het scherm zit. Volgens hem kan het dus niet liggen aan gebruikersschade en is het geen val, water, vocht en/of stoot schade.

Hierna belt hij met zijn manager om te vragen of hij het scherm mag vervangen waarop de manager via de telefoon botweg aangeeft dat barsten niet onder de garantie vallen en het antwoord dus nee is. Echter ben ik het hier niet mee eens in mijn geval. Het gaat hier duidelijk om een schade waar ik niks aan kan doen. Daarnaast heb ik wettelijk recht op een deugdelijk product.

De oplossing

Voor mij is de gewenste oplossing dat mijn scherm wordt vervangen voor een deugdelijk scherm dat voldoet aan de verwachtingen die je voor een scherm mag hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat YouMobile.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over YouMobile.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen