Klacht Young & Parker Insurance: Kapotte telefoon teruggestuurd

Chantal B

Ik betaal al 2,5 jaar een verzekering bij Young and Parker Insurance.
Ik heb nooit mijn telefoon op te sturen omdat hij het prima deed. Wel heb ik eerder gehad dat mijn scherm ineens niet meer werkte waarna ik het opgestuurd had naar het bedrijf waar ik het gekocht had.
Dit bedrijf is erkend door Apple en een prima bedrijf, niks om te klagen.
Vervolgens had ik een probleem met mijn batterij, mijn telefoon viel hier en dan wel eens zomaar uit.
Dit heb ik aangekaart bij Young and Parker en heb mijn telefoon naar hun opgestuurd.
Hierna kreeg ik te horen dat mijn telefoon niet gemaakt zou worden omdat er een lage scherm kwaliteit op zou zitten en er schroefjes zouden missen.
Het kan niet zo zijn dat er een lage scherm kwaliteit op zit omdat het bedrijf hiervoor erkend was door Apple, ook is het niet mogelijk dat er schroefjes zouden missen omdat mijn scherm anders los had moeten zitten wat niet het geval was.

Ik heb heel vaak gebeld en er werd vaak of gewoon opgehangen in mijn gezicht of ik werd uren in de wacht gezet waarna er weer opgehangen werd. Op mijn mailtjes werd er ook niet gereageerd en als ik eindelijk iemand kon spreken kreeg ik alleen te horen dat diegene een aantekening voor mij kon maken.

Na heel veel bellen en mailen heb ik eindelijk mijn telefoon ongerepareerd terug gekregen. Het was niet alleen ongerepareerd maar total loss. Het scherm was helemaal kapot en lag ervan af en telefoon valt niet meer te gebruiken.

Ook hier heb ik een bezwaar op ingediend, waarna ik na 3 weken weer geen antwoord kreeg. Heb ik weer heel vaak moeten bellen en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg kreeg ik te horen dat mijn bezwaar in behandeling was genomen.

Vervolgens krijg ik een brief thuis waarin stond dat mijn telefoon niet gemaakt zou worden. Ik heb weer gebeld en ik kreeg een zeer onbeschofte dame aan de telefoon die mij vertelde dat mijn claim helemaal afgesloten was en dat het bedrijf niks meer voor mij zou doen. Belachelijk.

Ik stuur een prima werkend telefoon op en kreeg het vervolgens na 4 maanden helemaal kapot terug. Ik word onvriendelijk behandeld.

Ik zou of mijn telefoon helemaal gerepareerd willen hebben of een nieuw toestel van hun krijgen

Wij vinden dat Young & Parker Insurance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Young & Parker Insurance?