Klacht Your gift: Niet geleverd, geen info.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 151503
Gebruiker
Nicole
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen dinsdag 3 dekbedovertrekken besteld via your gift. Vervolgens niets anders ontvangen dan een bevestiging van de bestelling die binnen 1 of 2 werkdagen geleverd zou worden. Vrijdag aan het einde van de middag maar eens gebeld met your gift.
Volgens hen lag de fout bij DHL want ze hadden en track &trace. Code die ik nooit ontvangen heb. Ze laten je zelf met DHL bellen waar een medewerkster geïrriteerd reageerde dat zij het pakket niet ontvangen hadden van de verzender. Volgens haar gebeurde dit met zendingen van Your gift wel vaker. Maar weer your gift gebeld en de medewerkster bleef volhouden dat de fout toch echt bij DHL lag want ze had een track &trace code dus was het pakket verzonden. Vervolgens wordt je meegedeeld dat ze maandag nog wel even contact met je opnemen. Opvallend dat bij de track & tracecode tot mij laatste belletje stond dat het pakket al vanaf woensdagmorgen onderweg was naar DHL . Een paar minuten na mijn belletje stond er code onbekend.

De oplossing

Zelf de controle houden over bestellingen en niet wachten tot de klant belt over het niet ontvangen hebben van de bestelde producten . Niet de klant laten bellen naar DHL maar zelf het initiatief nemen en de klant daarna informeren. Schuif het niet over het weekend heen met de mededeling: mij collega belt u terug. Dit alles is zeer klant onvriendelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Your gift hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nicole
    Datum
    nooit reactie van het bedrijf gehad.
    Na 3 dagen werden de dekbedovertrekken alsnog geleverd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicole
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Your gift?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen