Opgelost door Your look for less: Kado code werkt niet, graag bevestiging niet definitief plaatsen van bestelling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 362783
Gebruiker
Sannie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zojuist een eerste bestelling proberen te plaatsen. Maar de code voor het gratis kado werkte niet tot 4x toe. Kontakt via chat gehad maar medewerker bood geen goed oplossing hiervoor. Wilde mijn bestelling annuleren maar medewerker vertelde mij dat bestelling nog niet definitief geplaatst is. Heb hier niet al teveel vertrouwen in.

De oplossing

Graag wil ik dat ik een bevestiging krijg dat ik idd bestelling niet definitief geplaatst.

2 reacties

  1. Auteur
    Your look for less
    Datum
    Geachte mevrouw Laurier,

    Indien u uw bestelling met succes heeft afgerond ontvangt u normaal gesproken een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Ik vermoed echter dat u de bestelling voortijdig heeft afgebroken of in ieder geval niet volledig heeft afgerond daar ik ook geen bestaande klantgegevens kan terug vinden met behulp van de door u doorgegeven adresgegevens.

    Spijt me dat mijn collega via de chat support u niet direct een passende oplossing kon bieden. Mocht u uw bestelling alsnog willen ontvangen, uiteraard met het gewenste geschenk en zonder verzendkosten, verneem ik dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Patrick Ypenburg
    Klantenservice Your Look... for less!
  2. Auteur
    Sannie
    Datum
    Bedankt voor uw reactie, maar ik wens verder geen gebruik te maken van uw webshop.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sannie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?