Klacht Your look for less: Onbeschoft tewoord gestaan door klanten"service"

Klachtnummer
# 356499
Gebruiker
Rubio007
Datum
2 reacties

Details

De klacht

1 artikel retour gezonden ivm in correcte maat, daarbij aangegeven dat we het artikel in een grotere maat willen ontvangen dit alles op 27-02. Vandaag 21-03 contact opgenomen met de klantenservice met de vraag waar of het artikel bleef, antwoord medewerker gaf aan dat de nieuwe bestelling mogelijk over het hoofd gezien was waarop wij vroegen of we het telefonisch konden bestellen wat mogelijk was maar wel tegen nieuwe verzendkosten waar wij op reageerde dat het een omruiling betrof en GEEN nieuwe bestelling , waarop de medewerkster uiterst onbeschoft op reageerde , we moesten gewoon de verzendkosten betalen en verder basta ze ging niet het gesprek hier over aan, uitermate triest!!

De oplossing

als nog het artikel leveren zonder verzendkosten

2 reacties

  1. Auteur
    Rubio007
    Datum
    Nig steeds geen reactie van your look...
  2. Auteur
    Your look for less
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw van Oostveen,

    U betaald bij Your Look... for less inderdaad € 5,50 verzendkosten per bestelling, ongeacht of u artikelen opnieuw besteld in een ander model, maat of kleur. Ongeacht of het hier nu een "ruiling" betreft moet er toch een nieuw pakket verzonden worden, wat kosten met zich meebrengt voor logistiek en transport, ook onze vervoerders en PostNL leveren niet gratis. Wij raden u aan om bij twijfel eventueel meerdere maten te bestellen om thuis op uw gemak te kunnen passen, het retourneren daarintegen is namelijk kostenloos. Ook zijn er met regelmaat acties om zonder verzendkosten te kunnen bestellen. Via onze nieuwsbrief blijft u altijd op de hoogte van de laatste acties en aanbiedingen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Patrick Ypenburg
    Klantenservice Your Look... for less!

Ook een klacht indienen over Your look for less?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen