Klacht Your Next Car : Kapotte auto bij garage gekocht

Richelle1994

2e hands auto gekocht die werd aangeboden als nieuwstaat. Ik rij met de auto naar huis en met 130 kilometer per uur slaat alle elektriciteit in me waren uit . Sturen ging zwaar ( voor mij was dit een groot probleem aangezien ik pijn in mijn elleboog heb en bij fysio loop ) mijn een ging ook ineens heel zwaar dus was erg bang. Gevaren lichten gingen niet aan dus ik ben zo van links naar rechts gevlogen over de snel weg naar de vluchtstrook en de rest van de automobilisten kregen geen waarschuwing . Ze hebben de auto toen de dag erna langs de snelweg opgehaald en gemaakt dit duurde 7 dagen. De week erna auto opgehaald ik kreeg het factuur waar ik mijn handtekening onder moest zetten voor akkoord dit heb ik geweigerd omdat ik de auto niet meer wou. Dit maakte niks uit hoefde niet te tekenen auto was al van mij. Naar huis gereden avonds auto weer defect viel haast uit motorstooringslampje brandde weer contact gezocht . Gebeld met een jurist en ik sta wettelijk is mij verteld in me recht om me van het contract wat ik nooit heb getekend te kunnen ontbinden. Keurige brief geschreven en gestuurd kreeg reactie terug dat dit niet het geval was en kunde auto tegen betaling kon laten maken. Ik teleurgesteld , auto uit laten lezen het was me bobine en bougies 2e hands bobine gekocht en nieuwe bougies erin gezet gaan rijden koppakking lek , weer bericht gestuurd aangeven weet u dat u mij een kapotte auto heeft verkocht en dat ik wettelijk 6 maanden garantie heb ? Hier is nooit meer op gereageerd dit gaat me 800 euro kosten minimaal wat ik niet heb heb met mijn laatste geld die auto gekocht 1950 euro. Verdiende ik nou genoeg had ik het laten maken dit gaat helaas niet ik ben een leerling en heb dus een mager salaris. Geld voor advocaat heb ik helaas ook niet en door mijn vriend heb ik geen recht op pro Deo advocaat want hij verdient te veel. Helaas heeft mijn vriend ook geen geld om dit te kunnen betalen. Ik voel me echt opgelicht en kan er niks tegen doen.

Auto terug nemen of gratis repareren.

Wij vinden dat Your Next Car hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Your Next Car ?