Opgelost door YourCash: Minder ontvangen dan is afgeschreven.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 294219
Gebruiker
C. Spies
Datum
2 reacties

Details

De klacht

100 euro gepind bij Emté in Ede, thuisgekomen staat op t bonnetje: € 200,- opgenomen! Heb echt maar 2 briefjes van € 50 ontvangen.
Er is helaas ook 200,- afgeschreven.

De oplossing

€ 100,- terug!

2 reacties

  1. Auteur
    YourCash
    Datum
    Goedemorgen C. Spies,

    Bedankt voor je bericht. Ik heb je contact gegevens door gestuurd naar onze afdeling customer service. Zij nemen contact met je op! Fijne dag.

    Groetjes,
    Team YourCash
  2. Auteur
    C. Spies
    Datum
    Er is netjes contact met mij opgenomen. Financieel staat YourCash hier buiten, maar 'technisch' gaan zij dit verder onderzoeken.
    Eigen bank moet de financiële kant op zich nemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. Spies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door Yourcash is aangegeven dat zij gaan onderzoeken wat er aan de hand is geweest met het betreffende apparaat. Het geld wat teveel is afgeschreven: daar hebben zij 'niets mee van doen, hebben we geregeld via de Rabobank. Extra info: Het zijn apparaten waar je ergens onderin je geld uit moet halen. Dat is vooral voor ouderen niet fijn. Deze stond bij een Emté en die gaan verdwijnen, wie weet lost t probleem zichzelf op.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over YourCash?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen