Klacht YourCash: Uw saldo is niet toereikend

Klachtnummer
# 199753
Gebruiker
manfred1974
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn oma van 86 moest geld hebben en wou dit pinnen bij een your cash automaat binnen bij een Jumbo vestiging. Ze kreeg uiteindelijk niet het gewenste bedrag maar een melding dat haar saldo niet toereikend was... Op een zaterdag, rond sinterklaas en wetende dat er normaal gesproken genoeg op de rekening moest staan. Hoef denk ik niet te vertellen dat dit een heel goed stress-recept is. Hierna met haar naar een Abn automaat gegaan en daar het saldo gechecked. Saldo genoeg en opnemen geen probleem!

Als er in een automaat niet meer genoeg geld zit laat de mensen dan niet denken dat hun saldo niet toereikend is, vind dat ronduit schandalig!

De oplossing

Aanpassen van het bericht dat men krijgt als er niet meer genoeg geld in de automaat zit.
En een excuus aan het adres van mijn oma lijkt mij toch redelijk op zijn plaats!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

YourCash is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over YourCash?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen