Klacht YourCash: Uw saldo is niet toereikend

# 199753
manfred1974

Mijn oma van 86 moest geld hebben en wou dit pinnen bij een your cash automaat binnen bij een Jumbo vestiging. Ze kreeg uiteindelijk niet het gewenste bedrag maar een melding dat haar saldo niet toereikend was... Op een zaterdag, rond sinterklaas en wetende dat er normaal gesproken genoeg op de rekening moest staan. Hoef denk ik niet te vertellen dat dit een heel goed stress-recept is. Hierna met haar naar een Abn automaat gegaan en daar het saldo gechecked. Saldo genoeg en opnemen geen probleem!

Als er in een automaat niet meer genoeg geld zit laat de mensen dan niet denken dat hun saldo niet toereikend is, vind dat ronduit schandalig!

Aanpassen van het bericht dat men krijgt als er niet meer genoeg geld in de automaat zit.
En een excuus aan het adres van mijn oma lijkt mij toch redelijk op zijn plaats!

YourCash is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over YourCash?