Klacht Yourgamezone.nl: Geen geld retour

Klachtnummer
# 106875
Gebruiker
ImranW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 2014 toen het spel Destiny uitkwam een order geplaatst en deze toen het pakketje aankwam weer teruggestuurd een om een retourbedrag gevraagt. Pas nadat ik van mijn stage in Februari terugkwam naar Nederland merkte ik dat het bedrag nooit teruggestuurd was en ik nam dus contact op met de klantenservice. Het bleek dat ik het iban nummer van de belastingdienst inplaats van mijn eigen nummer had doorgegeven en het geld dus verkeerd gestort was.
De belastingdienst verzerkerde me dat elke storting op hen rekening waar zij niets van afweten weer teruggestord wordt binnen 2 weken. Yourgamezone zei dat ze zouden uitzoeken of dit het geval was en mij op de hoogte zouden houden. Na bijna een maand niets te horen besluit ik zelf contact op te nemen naar de stand van zaken. Het is nu al bijna Mei en ik heb geen antwoord gekregen op alle 3 de mails die ik in de tussentijd naar ze verzonden heb, wat me het gevoel geeft dat ik genegeerd word.

De oplossing

Stort aub het geld terug voor het product dat ik teruggestuurd heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yourgamezone.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yourgamezone.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen