Opgelost door Yourgift.nl: 2 st Your Gift cards doen het niet meer

Penny

In 2008 heb ik als cadeau van mijn werkgever 2 st Your Gift cards gekregen.
Het kaartsaldo samen zou nu nog circa € 50,= zijn. De organisatie van Your Gift card geeft niet thuis.
Het is mijn geld maar via handigheidjes van G C kan ik er niet meer over beschikken.

Hoe nu verder?

Kaarten weer aktiveren zodat ik weer over het tegoed kan beschikken

Yourgift.nl
    Geachte heer/mevrouw Joh Jau,Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat wij niet thuis geven, maar wij zien in onze administratie niets van uw naam terug. Kunt u aangeven wanneer u heeft geprobeerd ons te contacteren? Wij hebben uw kaartnummers bekeken en deze zijn op 24 juni 2008 aangeschaft in het postkantoor Ambachtgaarde in Den Haag met elk de waarde van € 150,00.
    Kaartnummer 6280504401225221595 is in 2008/2009 meerdere malen besteed in de V&D-vestigingen Rijswijk, Haarlem en Naaldwijk. Na deze bestedingen stond de kaart op 02-09-’09 op € 0,05. Op 25 juni 2010 werd de kaart – naar aanleiding van de toen geldende voorwaarden, namelijk dat een kaart 5 jaar geldig was en 2 jaar na de activatie automatisch geblokkeerd wordt - geblokkeerd. Omdat uw kaart op het moment van de ingang van de nieuwe gebruikersvoorwaarden - dit was in maart 2012 - nog een klein saldo bevatte en nog altijd geblokkeerd was, is hij met deze nieuwe voorwaarden meegenomen en automatisch geheractiveerd waardoor de € 0,05 van uw kaart is afgehaald. Vanaf dat moment was deze kaart geheel leeg. Met betrekking tot de kaart 6280504001225221906: dit betreft geen kaart van ons, tenzij u een typefout hebt gemaakt en het 6280504401225221906 moet zijn. De laatste hebben wij uitgezocht en hier geldt ongeveer hetzelfde. Hiermee zijn er in 2008 en 2009 bestedingen gedaan bij de V&D vestiging in Rijswijk waardoor deze op € 48,70 stond. Hierna werd de kaart automatisch geblokkeerd. Omdat uw kaart op het moment van de ingang van de nieuwe gebruikersvoorwaarden - dit was in maart 2012 - nog saldo bevatte & nog altijd geblokkeerd was, is hij met deze nieuwe voorwaarden meegenomen en automatisch geheractiveerd tegen € 5,00 en stond daardoor op € 43,70. Vanaf maart 2012 onbeperkt is er een inhouding van € 0,35 ingesteld. Deze inhouding wordt - na elk kwartaal (3 x € 0,35 = € 1,05) - van uw saldo afgehaald. Deze inhouding heeft reeds zeven keer (7 x € 1,05) plaatsgevonden. MVG, YourGift Cards
    Geachte heer, mevrouw,
    Allereerst bedankt voor uw snelle reactie. Als u mij kunt garanderen dat de kaart met nummer 6280 5044 0122 5221 906 is geheractiveerd dan is mijn klacht opgelost.
    U geeft aan dat het tegoed in 2009 op € 48,70 stond. Mijn schatting klopt dus met circa € 50,=
    Als ik de bedragen optel die u meent in mindering te moeten brengen dan kom ik op 5,= + ( 7x 1,05) = € 12,35
    Het tegoed is dan du moment € 48,70- €12,35=€ 36,35
    Groet, Joh Jau
    Yourgift.nl
    Geachte heer Joh Jau,Hartelijk dank voor uw reactie. Hierbij bevestigen wij dat de kaart met kaartnummer 6280504401225221906 is geheractiveerd en op dit moment het bedrag van € 36,35 bevat. Wij wensen u veel plezier met de verdere besteding van de genoemde kaart!Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, aarzelt u dan niet ons te contacteren via de onderstaande gegevens. Met vriendelijke groet,Priya Roopram
    KlantenserviceP.S Graag wil ik u erop attent maken dat onder andere ICI Paris XL eind januari officieel partner van ons wordt. Heeft u overigens onze webshop op www.yourgift.nl ook al ontdekt?
    Penny
    Deze site van de consumentenbond is een aanwinst. Bedankt consumentenbond.groet, Joh Jau