Opgelost door Yourgift.nl: Artikelen bij Didalus.nl besteld en die worden niet geleverd.

Nadia80

Op 1 juli heb ik artikelen (Blond servies) besteld van didalus.nl. Na een week nog niks te hebben mogen ontvangen heb ik gemaild waar ze geen reactie op hebben gegeven. De tweede heb ik nog eens gemaild, ook hier kreeg ik geen reactie op. Op mijn DERDE mail (in totaal drie weken verder) hebben ze wel eindelijk gereageerd. Ze zouden navraag doen bij de leverancier. Na weer een week had ik nog niet gehoord, weer gemaild. Hier kreeg ik een reactie op dat ze het ging navragen en zsm bij me terug zou komen op mijn vraag. Dat werd ook gedaan met de reactie dat mijn levering op woensdag werd verstuurd en ik deze 7 augustus zou ontvangen. Dit was natuurlijk niet het geval. Ik heb een paar dagen gewacht en maar weer gemaild (de 13de). Ook hier heb ik geen reactie op gekregen. Vandaag weer gemaild dat ik juridische stappen ga ondernemen mocht ik voor het weekend niets vernomen hebben van hun. Ook heb ik drie weken een klacht ingediend waar ik nooit iets over vernomen heb.
Zeer slechte service!

Ik wil mijn bestelling ontvangen of mijn geld terug.

Yourgift.nl
    Geachte mevrouw Niessen,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij hebben het even nagevraagd bij didalus.nl en daar gaf men aan dat er op elk bericht van uw kant is gereageerd en dat u op de hoogte werd gehouden met betrekking tot de status van de bestelling. Omdat Blond Amsterdam haar eigen levertijden hanteert - de producten worden namelijk niet vanuit de webshop Didalus verzonden - heeft het even geduurd voordat uw producten verwerkt waren en verzonden konden worden. Vanmorgen is er door Didalus een email naar u verstuurd waarin vermeld staat dat het pakket vandaag - 19 augustus 2014 - bij u zal aankomen.Wij bieden u onze oprechte excuses voor de vertraging aan en wij hopen dat u van uw producten zal genieten!Bij vragen/opmerkingen kunt u contact opnemen met klantenservice@yourgift.comMet vriendelijke groet,Priya Roopram
    Nadia80
    Ik heb inderdaad vanmorgen een mail gekregen waarin me wederom beloofd is dat de bestelling verstuurd word. Maar dat ze op elke mail gereageerd hebben is niet waar. Ik heb alle correspondentie bewaard en daarin erkennen ze dat ze niet op mijn voorgaande mails hebben gereageerd. Ze hebben me ook niet op de hoogte gehouden van mijn bestelling, na drie mails hebben ze inderdaad gereageerd. Dit is de derde keer dat mij gezegd word dat de bestelling word verstuurd, ik wacht af.
    Nadia80
    Op 19-8 zou mijn bestelling geleverd worden. Het is vandaag 20-8 en 20:00 uur geweest. Derde belofte weer niet nagekomen want ik heb nog steeds mijn bestelling niet.
    Yourgift.nl
    Geachte mevrouw Niessen,Met betrekking tot de correspondentie: daar u naar Didalus hebt gemaild, hebben wij hen nogmaals gevraagd wat er precies is gebeurd. Na enig onderzoek gaven zij aan dat de twee door u gestuurde mailtjes niet waren aangekomen waardoor er ook nooit antwoord is gegeven. Op het derde mailtje (en de correspondentie erna) is wel keurig gereageerd. Onze excuses hiervoor!Daar u eerder aangaf dat u het pakket gisteren nog niet had ontvangen, zijn wij gaan kijken wat er is gebeurd. HST - uw koerier - heeft door een intern probleem uw pakket gisteren en eergisteren niet kunnen verzenden en heeft dit pas vandaag gedaan. Dit houdt in dat het pakket morgen - 22 augustus - bij u zal arriveren. De code waaronder het pakket valt is VVAT75012111025144. Morgen - na 09.00 uur - kunt u aan de hand van de pakketcode en uw postcode het nummer 0495 - 580 201 (vrachtbrief 25144) bellen om te vragen waar het pakket zich bevindt en hoe laat de bezorger bij u aan zal komen.Wij willen u nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak aanbieden en wij hopen dat u van uw producten zult genieten.Met vriendelijke groet,Priya Roopram
    Nadia80
    Ik stel het zeer op prijs dat jullie gelijk actie ondernemen op mijn reacties. Over het feit dat het verder keurig gereageerd is zal ik niet meer in discussie over gaan, ik zou het liefste alle mails doorsturen zodat jullie kunnen zien dat ik hier niet sta te liegen maar dat heeft geen zin. Ik ben gewoon blij als ik mijn pakket na bijna twee maanden mag ontvangen. En hoop dan ook dat mag morgen zo zal zijn. Dan zal ik uiteraard een reactie geven.Nadia Niessen
    Nadia80
    Yes, het pakketje is net keurig ingepakt geleverd! Ik ben blij :)
    Yourgift.nl
    Geachte mevrouw Niessen,Wij geven absoluut niet aan dat u leugens verspreidt. Wat wij al eerder aangaven, er werd pas na het derde mailtje antwoord gegeven daar de eerste twee niet aangekomen waren.Wij zijn in ieder geval erg blij dat u uw producten in huis hebt, geniet ervan! :)Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij deze uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Priya Roopram
    Nadia80
    Ik ben blij dat ik het via deze manier heb gedaan. Nu werd er tenminste actie ondernomen en heb ik mijn bestelling kunnen ontvangen.

Nadia80

Ook een klacht indienen over Yourgift.nl?