Opgelost door Yourgift.nl: Bestelling niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116771
Gebruiker
Toaster
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind mei 31 ste om precies te zijn. Een broodrooster besteld en zou worden verzonden na 2 weken contact opgenomen en zou vorige week worden besteld. Tot twee maal toe gevraagd of ik het geld terug mag. Omdat het in de e-mail wordt aangegeven en elke keer weer krijg ik het antwoord. Bestelling is onderweg. Ik voel mij erg opgelicht!

De oplossing

Geld terug en dat zij worden verwijderd. Oplichterij is het.

2 reacties

  1. Auteur
    Yourgift.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Zeldenrust,

    U hebt uiteraard recht op het terugkrijgen van uw geld en wij hebben de bestelling dan ook geannuleerd. Wij zullen het bedrag vandaag - 3 juli - klaarzetten, zodat u maandag/dinsdag wordt uitbetaald.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Namens YourGift Cards BV,
    Klantenservice
    Priya Roopram
  2. Auteur
    Toaster
    Datum
    Blij dat het opgelost. Jammer dat ik hiervoor klachtenkompas moest gebruiken. Soms kan het niet anders.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toaster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Yourgift.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen