Klacht Yourhobbymarket.com: Geen communicatie met bedrijf

Dinanda5

In februari heb ik een bestelling geplaatst. Deze is nog altijd niet geleverd en ik kan op geen enkele manier contact krijgen met het bedrijf.
Ik heb bij het bedrijf nog meer orders open staan, die ze netjes zouden afhandelen. Dit is tot op heden nog altijd niet gebeurd en hier is ook geen contact meer over.
De communicatie met het bedrijf is totaal stil gevallen.

Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd met de mededeling dat ik mijn geld teruggestort wil zien en ze mijn bestellingen dus mogen annuleren. Hier is tot op heden ook nog altijd geen reactie op geweest.

Yourhobbymarket.com
    Beste Dinanda,

Zoals we reeds besrpoken hebben via FB messenger zouden we afgelopen zondag je een E-mail sturen voor de afhandeling van je orders.
    Deze E-mail is ook naar je gestuurd met daarin als antwoord dat we het openstaande bedrag binnen de gestelde termijn naar je terug gaan overmaken.

André & Venus
    Dinanda5
    Ik ga er van uit dat het bedrag binnen de gestelde 14 dagen op mijn rekening wordt gestort.

Dinanda5
Het openstaande bedrag zou binnen 14 dagen op mijn rekening zijn gestort. De betalingstermijn is verstreken, maar nog altijd is het geld niet teruggestort.

Ook een klacht indienen over Yourhobbymarket.com?