Klacht Yourhobbymarket.com: Geen communicatie met bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 434112
Gebruiker
Dinanda5
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In februari heb ik een bestelling geplaatst. Deze is nog altijd niet geleverd en ik kan op geen enkele manier contact krijgen met het bedrijf.
Ik heb bij het bedrijf nog meer orders open staan, die ze netjes zouden afhandelen. Dit is tot op heden nog altijd niet gebeurd en hier is ook geen contact meer over.
De communicatie met het bedrijf is totaal stil gevallen.

De oplossing

Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd met de mededeling dat ik mijn geld teruggestort wil zien en ze mijn bestellingen dus mogen annuleren. Hier is tot op heden ook nog altijd geen reactie op geweest.

2 reacties

  1. Auteur
    Yourhobbymarket.com
    Datum
    Beste Dinanda,

    Zoals we reeds besrpoken hebben via FB messenger zouden we afgelopen zondag je een E-mail sturen voor de afhandeling van je orders.
    Deze E-mail is ook naar je gestuurd met daarin als antwoord dat we het openstaande bedrag binnen de gestelde termijn naar je terug gaan overmaken.

    Met vriendelijke groet,
    André & Venus
  2. Auteur
    Dinanda5
    Datum
    Ik ga er van uit dat het bedrag binnen de gestelde 14 dagen op mijn rekening wordt gestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dinanda5
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het openstaande bedrag zou binnen 14 dagen op mijn rekening zijn gestort. De betalingstermijn is verstreken, maar nog altijd is het geld niet teruggestort.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Yourhobbymarket.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen