Klacht YourHosting: Account opzeggen niet mogelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286283
Gebruiker
Tempy12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van yourhosting heb ik wederom een herinnering en daarna een aanmaning gekregen. Ik heb vorig jaar al telefonisch aangegeven dat mijn email dat gekoppeld zit aan mijn account gekaapt is.. Ik kan dus niet in mijn account bij Yourhosting.. De facturen vooraankondiging verlenging de herinnering enz worden allemaal naar dit email adres gestuurd.. Ik weet op dit moment niet om welke domeinnaam het gaat enz. De laatste aanmaning komt dan schriftelijk maar zelfs daar zit de factuur niet bij.
Waarom gebruikt yourhosting geen leesbevestiging bij hun email verkeer? Ik mag toch van zo'n bedrijf verwachten dat dat standaard is.
Ik wil dat mijn account opgeheven wordt
Factuur nr1804247
Klantnummer 2240731

De oplossing

Account opzeggen

1 reactie

  1. Auteur
    YourHosting
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Tempel,

    Vervelend om te horen dat uw mailadres is gekaapt en dat u daarom de facturen niet heeft ontvangen. Ik zie in uw account twee belnotities staan van december 2013 en 2014 waarin is aangegeven dat u het contact mailadres gaat aanpassen met een kopie identiteitsbewijs, echter hebben wij deze nooit ontvangen. Wij passen telefonisch uit veiligheidsoverwegingen geen contactgegevens aan.

    Wanneer je ons een kopie legitimatiebewijs stuurt naar webcare@yourhosting.nl, passen wij het e-mailadres aan zodat u kunt inloggen om de opzegging te plaatsen. Wij zien dit graag van u tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    René

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tempy12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moest kopie legitimatiebewijs doorsturen en heb dit direct gedaan... Vervolgens niks...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over YourHosting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen