Klacht YourHosting: Ik wil mijn geld terug en een excuus

Your

ik begon mijn bedrijf XZY in 2009 in het buitenland. Dit bedrijf verkocht mijn product via Yourhosting met de website en een met web-shop Het bedrijf heeft geexporteerd naar een keten in NL en internationaal. Orders werden doorgestuurd naar mijn webmail bij Yourhosting. Ik controleerde mijn post regelmatig voor orders. Geen orders, dan concentreerde ik mij op mijn drukke dagelijkse kantoorbaan. Ik vertrouwde erop dat de site online werd gehouden door Yourhosting en heb naast het controleren van de post niet de site gecontroleerd. Nu is het zo dat de site ergens in juni/augustus 2015 off line is gegaan. De exacte datum van het offline gaan, dat het off line is gegaan, de reden van het off line gaan , wie wat en hoe, kan Yourhosting mij niet vertellen. Wel heeft Yourhosting geprobeerd de schuld van het off line gaan bij mijn sitebouwer te leggen. Ik ga ervan uit dat de site gehacked was ergens in q2of q3 2015 . Een feit is dat Yourhosting in de periode van juni 2015 tot juli 2017 niets heeft gemerkt, totdat ik belde. In mijn bedrijf was er een deadline voor het bestellen van nieuwe producten in China, ergens in begin van q3. Het gebrek aan orders heeft ertoe geleidt dat er geen nieuwe container uit China is besteld in 2015. Yourhosting merkt terecht op dat ik ook verantwoordelijkheid had om ook de site te controleren. Ik heb echter mijn emails gecheckt en erop vertrouwd dat Yourhosting haar werk deed. Yourhosting heeft een zorgplicht naar mij. Ook zou het bedrijf zich moeten kunnen te verdedigen tegen hackers en zou het bedrijf moet controleren welke sites zijn aangetast, om vervolgens de klanten te informeren. Bij een klein bedrijf als dat van mij, wist Yourhosting of behoorde te weten van mijn persoonlijke en drukke situatie. Vervolgens zet Yourhosting na mijn melding in 2017 van deze fout, zonder overleg de site weer online, nadat ik weer in NL was met mijn voorraad in het buitenland. Yourhosting wil na mijn derde melding van het zonder overleg online zetten, hieraan meewerken om de site weer off line te zetten. Nu beweer ik dat dit niet mijn eer en goede naam geholpen heeft. Yourhostings belangrijkste argument komt neer op "had je maar niet op ons moeten vertrouwen" En dat klopt, maar hoe kunnen zij dat als argument gebruiken! Ik heb aan Yourhosting al mijn kosten van de laatste 2 jaar teruggevraagd, 700 euro. De werkelijke schade is een veelvoud van 700 euro. Echter, Yourhosting acht een compensatie van 100 euro afdoende, hetgeen ik afgewezen heb.

Geef mijn geld terug terwijl jullie je werk niet deden en mijn bedrijf daaronder leed

Your
    graag een reactie, wederom niets gehoord

Your
Er is geen enkele actie ondernomen aan de kant van Yourhosting of Klachtenkompas. Na lang bellen bij de consumentenbond had de juridische afdeling bepaald niet te helpen omdat het een bedrijf betrof en ze alleen privaat personen helpen

Ook een klacht indienen over YourHosting?