Klacht YourHosting: In contact komen onmogelijke klus

Anoniem#499

Wij krijg geen inkomende mails meer binnen doordat een DNS wat bij Yourhosting staat geen IP/NS meer heeft oid. Ze kampen al dagen met prestatieproblemen voor email, daarvoor werkte alles prima bij ons.

Nu lopen we tegen serieuze problemen aan doordat we geen enkele mail meer binnen kriigen (versturen lukt wel).

Op dit moment ervaren wij veel schade voor het bedrijf, in contact komen met Yourhosting blijkt nog een moeilijkere klus!

Geen reactie op mail. Geen reactie op whatsapp. Geen reactie via livechat.

Per direct in contact met ons komen. Om de oplopende schade te beperken en duidelijkheid te geven over het probleem.

Anoniem#499
    Tevens zijn wij bij met alle betaalde facturen, echter krijgen wij nog steeds een melding dat er facturen niet betaald zijn.

Belachelijker nog is dat wij niet bij het domeinnaam kunnen wat bij Yourhosting geregistreerd staat, dit is sinds we de melding in het account hebben. Toegang tot de records van het DNS is daarom ook onmogelijk.

Het vreemde m.b.t. tot prestatieproblemen die Yourhosting meld op de storingen pagina, is dat er Office365, Outlook en Hotmail vernoemd worden. Wij draaien echter onze mailservers via Gmail/Gsuite.

Ik vlak niet uit dat bij het lezen van alle recente reviews die geplaatst zijn omtrent de werkwijze van Yourhosting dat ze onverhoopt meer stuk hebben gemaakt bij dit probleem dan opgelost.

Wij zijn op dit moment compleet afhankelijk van de reactie van Yourhosting.
    Anoniem#499
    Wat onze klanten te zien krijgen:

DNS Error: 1556382 DNS type 'mx' lookup of onsdomeinnaam.com responded with code SERVFAIL

Ook een klacht indienen over YourHosting?