Klacht YourHosting: Stilzwijgende contractverlenging, Opzegging niet mogelijk, Hoge kosten bij Yourhosting !
Details
Klacht
Een jaar geleden heb ik een contract afgesloten bij Yourhosting. Ik wil dit contract opzeggen met een opzeg termijn van een maand. Oorspronkelijke abonnementskosten waren verdubbeld. Hiernaast is er sprake van een stilzwijgende automatische contractverlenging. Yourhosting geeft aan dat ze geen schriftelijke opzeggingen afhandelen en dat alles via mijn account geregeld had moeten worden. Yourhosting gaat niet mee akkoord om contract deze maand te beëindigen en eindfactuur aan te passen omdat bij het het afsluiten van het contract aangegeven zou zijn dat verlenging steeds per jaar is en daardoor voor een heel jaar betaald moet worden.Dit is in tegenspraak met de wet van Dam.Ik wil geen diensten meer van Yourhosting maar ze willen mij toch voor het gehele jaar laten betalen anders wordt incassobureau ingeschakeld.Hiernaast gebrekkige service van helpdesk en je wordt niet eens teruggebeld.
Gezien alle klachten over Yourhosting is het beter om andere hostingpartij te kiezen!
Gewenste oplossing
Per direct opzegging alle diensten, schriftelijke bevestiging en stoppen met facturering. Ik verlang dat Yourhosting mijn contract per deze maand gaat beëindigen. Daarbij heb ik de wet van Dam in acht genomen. Graag zou ik een aangepaste eindfactuur willen ontvangen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.