Klacht YourHosting: Stilzwijgende contractverlenging, Opzegging niet mogelijk, Hoge kosten bij Yourhosting !

# 195603
O.S.

Een jaar geleden heb ik een contract afgesloten bij Yourhosting. Ik wil dit contract opzeggen met een opzeg termijn van een maand. Oorspronkelijke abonnementskosten waren verdubbeld. Hiernaast is er sprake van een stilzwijgende automatische contractverlenging. Yourhosting geeft aan dat ze geen schriftelijke opzeggingen afhandelen en dat alles via mijn account geregeld had moeten worden. Yourhosting gaat niet mee akkoord om contract deze maand te beëindigen en eindfactuur aan te passen omdat bij het het afsluiten van het contract aangegeven zou zijn dat verlenging steeds per jaar is en daardoor voor een heel jaar betaald moet worden.Dit is in tegenspraak met de wet van Dam.

Ik wil geen diensten meer van Yourhosting maar ze willen mij toch voor het gehele jaar laten betalen anders wordt incassobureau ingeschakeld.Hiernaast gebrekkige service van helpdesk en je wordt niet eens teruggebeld.

Gezien alle klachten over Yourhosting is het beter om andere hostingpartij te kiezen!

Per direct opzegging alle diensten, schriftelijke bevestiging en stoppen met facturering. Ik verlang dat Yourhosting mijn contract per deze maand gaat beëindigen. Daarbij heb ik de wet van Dam in acht genomen. Graag zou ik een aangepaste eindfactuur willen ontvangen.

YourHosting
    Beste klant,

Ik begrijp dat je niet tevreden bent met de verlengingskosten en hoe je bij ons opzegt.

Wij maken gebruik van een automatische verlenging, dit geldt voor alle klanten en alle klanten moeten specifiek een akkoordverklaring tekenen voor dit type contract. Wij verwachten dat de klant daarom op de hoogte is van de automatische en jaarlijkse verlenging.

Uit fraude-oogpunt vragen wij inderdaad om een opzegging via Mijn Account. Mijn Account is beveiligd door de domeineigenaar, zo weten wij zeker dat de domeinnaam door de eigenaar opgezegd wordt.

Coulancehalve bieden wij verschillende welkomsttarieven. Deze tarieven gelden alleen voor het eerste jaar en vanaf het tweede jaar geldt het reguliere tarief. Het reguliere tarief tonen wij op de domeinpagina, naast het welkomsttarief.

Dit is de algemene uitleg van de situatie en je contract. Graag beoordeel ik je account en ook zo verder je klacht wanneer je je klantnummer stuurt naar webcare@yourhosting.nl.

Alvast bedankt!

Groetjes, Thommas
    O.S.
    Geachte,
    Uiteraard zijn wij ontevreden over automatische verlenging, Zoals eerder is aangegeven willen wij dat Yourhosting alle diensten per direct opzegt schriftelijke bevestiging verstuurd en stopt met facturering. Wij verlangen dat Yourhosting onze contract per (november) deze maand gaat beëindigen. En wij zouden graag een aangepaste eindfactuur (voor diensten tm november 2016 ) willen ontvangen.

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

factuurnr 1549974
    klantnr 22642372.

Ook een klacht indienen over YourHosting?