Opgelost door YourPhotoMag: Wel betaald maar niet meer te bestellen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 256836
Gebruiker
L. Stenzen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb via Deen actie 4 te maken fotoboeken besteld en betaald maar lees nu op de site dat ze faillisement aan willen vragen. Ze zijn onderdeel van Glow Interactive en dit bedrijf is niet failliet dus dan geven die mijn geld maar terug. Zie trouwens ook nergens daadwerkelijk faillissement aangevraagd zijn. Het schijnt te maken te hebben met een stroomstoring waarna de machines niet meer opgestart konden worden omdat ze geen backup hadden dus het is duidelijk hun eigen fout. Staat ook op de site dat ze iedereen een mail gestuurd hebben over de problemen maar nooit iets ontvangen. Zeer onprofessioneel.

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    YourPhotoMag
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lis,

    Zoals je wellicht hebt vernomen, is afgelopen maart het bedrijf achter YourPhotoMag failliet gegaan. Wij vinden dat YourPhotoMag niet mag verdwijnen en daarom heeft ons bedrijf OwnSite BV het product YourPhotoMag gekocht. Wij zijn dus een nieuw bedrijf dat YourPhotoMag opnieuw in de markt zet.

    Op 2 mei hebben wij aan alle gedupeerde klanten een mail gestuurd waarin wij voor elk tegoed, dat zij bij het voormalige bedrijf hadden, van ons een korting krijgen van 5,- per bestelling. Wij hopen hiermee de gedupeerde klanten tegemoet te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Stenzen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf is overgenomen en nieuwe eigenaren bieden gedupeerden 5,- korting op hun nieuwe bestelling. Op zich netjes van de nieuwe eigenaar maar de oude YourPhotoMag heeft het probleem dus niet opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over YourPhotoMag?