Klacht Yoursneakers: Gekochte en betaalde schoenen niet geleverd door Yoursneakers.nl

Geurtjes4711

Ik heb schoenen besteld bij Yoursneakers.nl. Alexander Mcqueen black/white maat 38 ad. € 226,95 (incl. verzending). Tot op heden krijg ik het gekochte gewoon niet geleverd,. Ook na diverse mails geschreven te hebben, krijg ik niet eens antwoord. Nadat mijn opa geschreven had en met juridische termen had gebruik over de verplichtingen van koop en verkoop overeenkomstig het Burgerlijk Wetboek, kreeg hij als antwoord, dat ze binnen zijn maar op de trackcode wachten. Voor mij totaal onbegrijpelijk want ik heb niets met de trackcode te maken en als de schoenen binnen zijn, heeft de verkoper de verplichting tot levering. Er stond zelfs in hun antwoordmail, dat ze niet de hele mail gingen lezen (?)

Per omgaande die bestelde schoenen leveren.

Wij vinden dat Yoursneakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Yoursneakers?