Klacht Yourswimwear.nl: Geen bestelling gekregen, geen redelijke termijn, misleidend, niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 462306
Gebruiker
VVB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling 5 weken geleden gedaan, nog steeds geen product geleverd. Yourswimwear neemt geen verantwoordelijkheid en stelt dat postnl verantwoordelijk is voor levering. Blijkbaar bestelt deze webshop hun producten in China. De informatie op de website is misleidend waardoor het lijkt alsof je de bestelling binnen 3 dagen in huis hebt. Dit is echter enkel de track en trace code. Er wordt niet ingegaan op verzoeken om mijn geld terug te krijgen. Verwacht mag worden dat als je iets besteld dit binnen een redelijke termijn geleverd wordt. Deze 5 weken zijn geen redelijke termijn, ook heb ik geen zicht op wanneer en of mijn pakket wel komt. Kritische opmerkingen door andere klanten op social media worden door hen verwijderd.

De oplossing

Geld terug. Transparant naar andere kopers. Liefst stoppen met het aanbieden van hun diensten want ze kunnen de verkoop niet waarmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Yourswimwear.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yourswimwear.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen