Klacht Yourswimwear.nl: Geen bestelling gekregen, geen redelijke termijn, misleidend, niet bereikbaar.

VVB

Bestelling 5 weken geleden gedaan, nog steeds geen product geleverd. Yourswimwear neemt geen verantwoordelijkheid en stelt dat postnl verantwoordelijk is voor levering. Blijkbaar bestelt deze webshop hun producten in China. De informatie op de website is misleidend waardoor het lijkt alsof je de bestelling binnen 3 dagen in huis hebt. Dit is echter enkel de track en trace code. Er wordt niet ingegaan op verzoeken om mijn geld terug te krijgen. Verwacht mag worden dat als je iets besteld dit binnen een redelijke termijn geleverd wordt. Deze 5 weken zijn geen redelijke termijn, ook heb ik geen zicht op wanneer en of mijn pakket wel komt. Kritische opmerkingen door andere klanten op social media worden door hen verwijderd.

Geld terug. Transparant naar andere kopers. Liefst stoppen met het aanbieden van hun diensten want ze kunnen de verkoop niet waarmaken.

Yourswimwear.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Yourswimwear.nl?