Opgelost door YourTablet.nl: yourtablet in gebreke bij teruggave verschuldigd bedrag

Diny Lanser

29 juni 2012 heb ik bij Yourtablet een Ipad besteld, plus een datakabel en een cover voor de Ipad. de kabel heb ik voor de levering afbesteld, prijs € 14,95. geld zou teruggestort worden.
de Ipad is geleverd, de cover zou nageleverd worden, prijs € 49.-
24-8-12 bleek dat de cover nog stees niet op voorraad was, in overleg met medewerker van yourtablet bestelling cover gecanceld. totaal door hen terug te storten bedrag is nu
€ 63,95.
Ik heb nu inmiddels 5 emails en 1 contactformulier verzonden. helaas nog steeds geen geld op mijn rekening gestort. ook de laatste 2 weken geen reactie meer op mijn email.
Ik heb de klacht op klacht.nl geplaatst, Yourtablet beweerde op die site dat het geld was gestort en dat de klacht dus was opgelost. Maar helaas: nog geen cent op mijn rekening!

terugbetaling van het verschuldigde bedrag: € 63.95

YourTablet.nl
    Beste mw. Lanser,
    Spijtig om te horen dat u te lang hebt moeten wachten op het retour krijgen van uw €63.95. Dit is in ieder geval per direct geregeld en u kunt het bedrag binnen 24 uur terug op uw rekening verwachten.
    Wij hopen u in de toekomst wel correct van dienst te kunnen zijn. Met groeten,
    YourTablet.nl
    Diny Lanser
    Yourtablet heeft eindelijk na bijna 3 maanden het aan mij verschuldigde bedrag op mijn rekening gestort.
    Dank aan het klachtenkompas van de Consumentenbond!

Ook een klacht indienen over YourTablet.nl?