Klacht Yourway2go: niets van offerte waar kunnen maken

Klachtnummer
# 118305
Gebruiker
vakantiegangers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

weken geleden hebben we een offerte aangevraagd bij yourway2go voor Thailand. de voorgestelde reis was niet helemaal naar onze wens was en hebben meerdere malen contact gehad met deze organisatie. Vaak bleek dat er weer fouten in stonden. Uiteindelijk 5 offertes later hebben we akkoord gegeven. Niet veel later kregen wij de e-mail dat alle hotels (op 1 na), volgeboekt waren voor de standaard kamers. We kregen de optie meer te betalen voor andere kamers. Bij 1 hotel werd er niets eens een andere optie gegeven! Ook hier uiteindelijk weer uit gekomen waarna bleek dat het enige hotel die wel terugkwam in de offerte, plotseling ook niet door kon gaan. Na veel teleurstellingen gehad te hebben kregen we dan eindelijk het definitieve reisprogramma maar ook daar ontdekten we dat er een excursie ontbrak en we opeens 2e klas trein zouden reizen ipv 1e klas. Weer een fout die niet te herstellen was. Het prijsverschil krijgen we terug. Hier nemen we geen genoegen mee!

De oplossing

Tegemoetkoming voor alle fouten die ze hebben gemaakt. Dit kan zijn een korting op het bedrag, een extra service in Thailand zoals vervoer/excursie, of een oplossing voor tenminste de 1e klas treinreis die we nu niet krijgen en wel een voorwaarde was vanaf begin af aan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Yourway2go is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yourway2go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen