Opgelost door Yourwoodie.nl: bedrijf komt beloofde afspraak niet na en regaeer niet meer op berichten

N.Bovens

Voor mijn zoon heb ik via deze site een houten zonnebril gekocht van 25 euro; deze was binnen een week stuk. Ik heb hierover contact gezocht met de webshop en ze reageerden via Whats'app. Na mijn uitleg over de klacht werd mij beloofd dat uit coulance er zsm een nieuwe bril opgestuurd zou worden. Inmiddels zijn we 3 a 4 weken verder en ik heb nog niks ontvangen. Ik heb een paar keer een nieuw What's app bericht gestuurd maar er wordt totaal niet meer gereageerd. Ook heb ik via het contactformulier op hun site geprobeerd om contact te zoeken. Dit leverde niks op.
Het lijkt er op dat de beloofde afspraak niet wordt nagekomen. Uiteindelijk is er afgelopen maandag 24-08 gereageerd en is me opnieuw toegezegd dat er meteen een nieuwe bril verstuurd zou worden en opnieuw heb ik niks ontvangen. Ik heb nog gevraagd om een track-and-trace code zodat ik het pakje kan volgen; maar hier is niet meer op gereageerd. Mijn zoon baalt dat hij van zijn zakgeld een kat in de zak heeft gekocht!

Een nieuwe bril of mijn geld terug; het is fijn dat een bedrijf zijn belofte waarmaakt.

Wij vinden dat Yourwoodie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

N.Bovens
    Vandaag; 2 september heb ik eindelijk de beloofde zonnebril ontvangen; ik sluit hiermee de klacht af.
    N.Bovens
    Het heeft even geduurd maar uiteindelijk heeft yourwoodie.nl zijn belofte waargemaakt.

N.Bovens

Ook een klacht indienen over Yourwoodie.nl?