Klacht Youtube: Hou eens op om in vrihwel.elk filmpje reclames door mijn neus te boren. Alsjeblieft dank.je wel.

Moosdehond

Ik heb gemerkt dat YouTube de afgelopen maanden steeds meer reclame tuaaen geposte filmpjes laat zien. Of eigenlijk iedereen die filmpjes kijkt op Youtube confronteert met die klote reclame overal tussendoor. Ik word er helemaal gestoord van. En ik hoor iedereen erover klagen. Ben je bezig om iets belangrijks voor je studie uit te vogelen zit.je.er lekker in komen.er weer 2 van die graf reclames tussendoor die ervoor zorgen dat je weer opnieuw kan beginnen. Want als die reclames die.jullie uitzenden om de zoveel minuten iets niet doen is het iets verkopen. Ik heb heb besloten dat ik geen stuiver meer spendeer aan elk product dat middels reclame op youtube aan de man gebracht wordt. En daar.hoor ik om me heen steeds vaker. Iedereen is helemaal klaar met die ongevraagde shitload aan reclamemateriaal door elk filmpje door. Waarom doen jullie dit? Retorische vraag natuurlijk. Geld gaat het vast om. Wat anders. Maak dan aub een youtube of een of andere filter die je kunt activeren als je kkaar bent met die meuk elke keer . Maken jullie daar een betaalde filter van zodat het geld met kruiwagens binnen blijft komen, en dan heeft iedereen die gelijkgestemd is hierover een keus. En minder hartkloppingen dan die tyfus reclames. Excuus voor mijn misschien wat grove taalgebruik, maar zo kan ik mijn gematigd enthousiaste gevoel over youtube het best omschrijven.

Goede vragen zeg. Hahha . Alles staat in het verhaal hiervoor, ennhet verhaal daarvoor. Maar nogmaals in het kort

ZEND EENS NIET ZOVEEL RECLAME UIT ALS IK EEN FilMPJE AUB !!

Wij vinden dat Youtube hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Youtube?